Det ska vara kvinnor för att få ngt gjort...

Vad kul för dig gubben!

Danne skulle nog göra det mesta för att vara med i ngn biltidning... Förutom att höra av sig själv... Alltid roligare att bli kontaktad jue....

Då får ju frugan hoppa in såklart ;)

Har mailat med street´n´strip sen.. hum.. Juli... Han var skit dålig på att höra av sig.. Sen gjorde han det.. Lät typ måttligt intresserad.. Jag maila tillbaka.. Inge svar.. Jag maila nya bilder och resultat... Inge svar...

Ikväll sitter jag ensam hemma pga att det är SO... (Stockhom Open..) Hatar jobbar helg:(
Hur som så satt vi o kolla bilder från gävle igår.. Dr var en bil som varit med i tidningen samt är sponsrad... Danne sa att den skulle vara med ikväll... Då var ju jag tvungen att fråga ut allt om den, men han trodde den bara var sponsrad.. Okej, jag gav mig.

Danne ringde för en halvtimme sen... Då hade en kille kommit fram till honom, hälsat, sa vart han kom ifrån och att han hade mailt med mig en del...

Japp, pojken kommer få ett upplägg i tidningen! De är tydligen här hela helgen... (Redax sitter i norrland ngnstans...) Så nu får han putsa bilen ordentligt! Hehe.

Vad glad jag bli för hans skull! Min duktiga pojke! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0