Give me more

Fan vad sjukt kul det var igår! Riktigt roligt! Tack Madde :)

Det började dock lite illa.. Ös regn när vi kom till djurgårn... Sökte skydd på en uteservering med tak... En gubbe som jobba där ftråga vilka det var som spela.. Takida och backyard babies säger jag.. Tackida? Är han japansk? haha. Och vilka var det andra? Bagery boys? Va? Haha, jag, madde och servitrisen bara as garva....

Kommer in på skansen, Backyard babies börjar spela... Alltså, på en konsert ska allt flyta... Det ska inte vara tyst mellan låtarna.. Men dom.. Det kunde vara tyst en 3 minuter innan de började med en ny låt.. Inte helt okej:(

Att så 1x2 timme i öl kö var inte helt okej... öl kö och öl kö, hade kunnat dricka vatten, men det var ju samma kö... Kunde man lika gärna ta en öl :) Ja Madde, första besöket på en bajamaja.. Hur var upplevelsen? Haha

Men sen kom Takida... M, m, m! :) Så jäkla bra! Helt sjukt drag, bara de bästa låtarna, jag och Madde skråla som få :) Trodde jag skulle vara svårt hes idag.. Men icke. Iof skönt.... Men jäklar vad kul det var! Njuter fortfarande.....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0