Halva foten i graven

Födelsedagen flöt på riktigt bra faktiskt. Eller.. Mjo...

Starta ju 5.30 med att göra frulle... Bauguette med ost, skinka, gurka, tomat ville han ha... (Traditionen säger ju att man får välja frukost) Paketöppning.. Skorna passade perfekt som jag sa innan. Sån lättnad! Ni förstår inte... Det andra blev han också väldigt glad över :)

Han for iväg till jobbet, jag somna om och vakan vid tio:) haha. Började leta igenom alla bilder igen.. Äntligen klar, drar upp till V centrum för lite lunchätning med Mamma Taikon med busungar som den hade börjat skolan... Åt pizza... Jag vet, fy på mig.. Men god vad gott det var ;)

Tar mig hemåt för att finna ngnstans att få mina bilder utskriva.. Kände att 110 bilder blev lite mkt att skriva ut hemma... Inte ens mina fotopapper jue;) Enda som fanns var Expert.. Jaja, det får väl svida i plånkan, måste ju ha dem! Upp med dem.. (andra gången i centrum) lämnar in dem.. Skulle ta en timme. Sweet, knatar hemoch duschar, gör mig iordning snabbt inför kvällen... Går upp igen.. (trede gången på allt för lite tid) Nää då hade de glömt bort mig.. Så jag fick vänta 20 minuter till.. Inte så farligt för min del, men han skulle ge mig lite rabatt.. Och det tackar man ju inte nej till;) Blidde lite shopping.. Två ögonskuggor... Underkläder, blommor? och smått och gott... Går tillbaka... 319kr skulle det ha kostat.. Fick betala 168... Helt okej rabatt! Trodde jag skulle få en tia typ.. Haha:)

Kvällen tog jag med D ut på stan.. Blev en bokning på Jensen.. Han var ganska duktigt förvirrad när vi begav oss.. Hade ju inte en aning om vad vi skulle göra.. Hans kompis samt pappa körde in oss då de endå skulle ut o äta de med.. Förvirrade ännu mer:) Maten var jätte god. Jätte trevlig middag.. Var ju sedan tvungen att fråga servitrisen om ett par ballonger jag hade spanat in.. Självklart skulle födelsedagsbaranet få det! Han fyllde ju ändå bara 25...=P God vad han skämdes.. haha. Sen fick han lov att gå runt med de lila fina ballongerna på stan :) Kommer upp bilder på det imorgon, har ju faktiskt egentligen inte tid att sitta här.... Blev en öl ute på en irlänsk pub sen.. Mysigt.

Sen när herrn trodde det var slut på överraskningar och hoppade i säng.. Kom en annan ut i lite.. hum, finare kläder.. Men där ska vi nog sluta berättandet. Av herrns blick var det iaf någonting väldigt uppskattande... Haha


Love u min kvarting till graven ;)


Kommentarer
Postat av: madde

haha min kvarting! haha det ska jag börja kalla honom! fett skön. kan jag också få se det där KVARTINGEN fick se innan sömn mån tro? ;)

2008-08-19 @ 17:38:16
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0