Idétorka värre än Sahara....

Panik.

På fredag ska vi ha gjort ngn grafisk stillbild i 3D... Vad ska man göra? Har verkligen ingen aning! Hur seriöst ska det vara? skuggor, lampor, objekt?? Panik! Hjälp?

Till den 25de ska vi ha gjort en animering.. Hade tänkt göra vintergatan... Madde med... Madde gör den.. Nu kan ju inte jag göra den.. Bästa idén.. Suck. Inte en blekaste om vad jag ska göra... Jävla bajs. Vill bara hem, och bädda ner mig och glömma allt... Verkligen inte en blekaste vad man ska hitta på.. Paniken sprider sig i kroppen värre än.. ja, blodförtunnande? Kan inte sitta still med kroppen..

Det är svårt roliga lektioner, fast det går lite fort ibland.. Men... Fan. Vill bara hem

HJÄLP!



Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Nu har jag ny blogg & bloggnamn, hoppas du vill följa mig där istället :)

2008-08-11 @ 10:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/teela
Postat av: Madde

oj oj oj! tack så mycket baby! men jag har leggings upp till tuttarna, kanske det som håller inne allting? men vi säger att det är så som du säger :D du är alltid lika snygg!!!! me love you

2008-08-11 @ 11:33:58
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0