Jag älskar teknikens under

Kul dag. Verkligen. Jomen visst.

Kom till skolan skit taggad, nu jäklar skulle jag i princip bli klar med animationen!

Första läraren säger på morgonen.. Mmm, det där var en krånglig bana... Vi gör en ny.. Jahapp.. Back to square one.

Rafsar ihop en ny bana, krånglar med kurvorna för att få allt rätt.. Lyckas tillslut tycker jag, bygger tunnlar, depå, trappa, vagn, ja, allt... Fan, det börjar ju likan ngt! Vagnen åker runt, runt runt som jag vill.. Och åt rätt håll!! Sätter på en kamera på vagnen.. Jaha, då visar det sig at en kurva är för snäv.. Mmm.. Börjar fiffla med det.... Sen rasa allt.

Saker gick inte att flytta, punkter saknades för reglage, allt man gjorde animerades också av ngn anledning?! Allt var bara helt fuckt upp. Läraren satt i en halvtimme och försökte lösa det... Nä, men det var ju bara att början om från början.. Börja om på nytt... Då var klockan 15.00. JIPPII!!

Mats skulle bränna ner programmet på en skiva till mig.. Mm, tog en timme. Suck.

NU har jag kommit hem, ätit, handlat, och inte kastat ett öga på CDn... Och förmodligen måste jag till garaget och hjälpa pojken att packa bilen inför helgen. Sån jävla tajming att man ska vara borta och dator lös hela helgen...



Skjut mig någon


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hallå gullrumpa!

Usch, nä tekniska grejer tycker jag inte om, hua hua, det var bättre förr, så det så! Nu funkar iofs den här nymodigheten=dator, hahaha.



Ha de bäst o ha det så trevligt!



Puss Mamma Taikon med kids

2008-08-22 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0