När ska vi hångla?

Saknaden blir så påtaglig ibland...

Satt och läste på forumet igår.. Någon hade lyft en gammal tråd och man började ju såklart läsa på... Helt plötsligt kommer ett inlägg av dig.. Att beskriva den känslan är omöjlig. Att man efter många skratt på forumet innan bara känner sig helt tom. Allt bara rann av en.. Man kommer på sig själv stirrandes på din avatar... Fan vad konstigt det känns...

Man blir omedvetet lite fylld av hopp när man ser det, åh, titta han har skrivit, nu ska vi skriva ngt.. Men.. Nej det kan jag ju inte...

Återigen kommer alla funderingar tillbaka.. Varför varför varför.. Fan.

Brast påväg till skolan idag.. Helt förstörd när jag satt där i bilen ensam.. Tårarna vägra sluta rinna..

Att det har gått 2 månader känns overkligt... Att det har gått så lång tid.. Fan känns som härom veckan vi stod och gnabba med varandra...

SItter på färjan ut mot dig nu när jag skriver detta.. Måste bara dit idag sa min kropp åt mig imorse..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0