Räddhare, fegis och smussel

Vet inte om jag vågar visa D mina kläder... Han har sett ena t-shirten.. Satte på mig den det första jag gjorde när jag kom hem;) Men inte det andra.. Han klagar så att jag köper kläder hela tiden... Förstår kanske inte riktigt att man inte är nöjd med den man är, så man försöker piffa upp sig/förnya sig så gott man kan, så man blir lite säkrare....

Ska man börja bli orolig när man döljer sånna saker? Att smussla undan när man handlat? Ska man se sig som missbrukare? Många liknelser... ;)

Förmodligen kommer de visas upp.. Kommer ju komma fram hur som.. Bättre att ta det på en gång, annars blir det kanske liv för att man inte visa först... Jo, så får det nog bli... Om jag törs=P

Men denna månad har jag faktiskt mkt pengar... CSn+lån samt en fet lön.....

Håll tummarna för mig;)

Fortfarande ingen som vet hur man lägger in videos som ej ligger publicerade på ngn sida???

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför heter du croaki?

2008-08-28 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0