Tvestjärtar i stjärten?

Skorna blev succé :D De passade perfekt! *pust* Så det kändes ju inte helt fel.. Hehe. (Just det, köpte ett par racingskor (sparco) till sambon som fyller år idag......)

Hade en sån jäkla äcklig dröm inatt.. Helt bombis på att den var sann.. Vi (Danne) fick nya täcken och sängkläder och så igår... Så vi bädda ju såklart rent och allt igår... Så i natt då, för övrigt helt säker på att jag inte hade somnat, (man drömmer så konstigt) att det var en långben spindel på min kudde.. Jag kunde känna den, men inte lyckas få bort den.. Jaja, den får väl va där tänkte jag med en rysning. Sen kom det bara mer och mer.. Massa tvestjärtar som kröp runt i sängen, mestadels på kudden... Så jäkla äckligt! Typiskt Malin och Thompas fel efter fredagskvällen... Haha. Det var inte en helt okej dröm... Huga!

Sitter nu och har kollat igenom alla fyra(!) datorer efter bilder.... Ska ju göra en liten suprise tills onsdag till grabben med stort D.. Nu tror jag mig funnit alla, så ska bara lassa över alla till den speciel speciel datan så jag kan skriva ut den med fotoskrivarn... Orka ta sig iväg för att ordna det :) Men det måste jag ju dock för att kunna sätta fast de i ett album.. Känns som att jag typiskt berättat vad som ska ske nu.. Hehe.

Sen är frågan om man orkar göra det idag, eller om man ska skriva ut allt och klippa och klistra imorgon? Känns som ett sundare alternativ.. Hehe


Tänkte ju ta ut D på middag idag på stora dagen.. Han älskar kött. Så en redig kött bit hade jag tänkt mig, Tips på ställen där man inte lbir allt för rånad? :) Hade Jensen i åtanke? Aldrig varit där men hö att det ska vara bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0