Video hjälp tack!

Filmen inlämnad och uppvisad. Skiter i hur den blev..

Fick ändra en hel del pga av att rendeingen skulle ta 3.51 tim! Kändes ganska mkt... =P

Ändrade om lite, till det sämre, blev jäkligt sämre bana och så.. Menmen.. Då tog det bara tio minuter att rendera;) Att sen andra i klassen rendera samma skit i 3 tim, det var tydlign helt okej! Blir så trött... Då hade jag kunnat ha den som jag ville... Suck. Menmen, hudsaken är att den är klar, att den var långt ifrån den bästa enligt mina tycken, är skitsamma känner jag.. Satte faktiskt ihop den på 3 tim, så jag är nöjd.

Någon som vet hur man lägger upp video på bloggen?? Och INTE youtube.. Man måste ju kunna lägga upp från datorn bara? HJÄLP! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0