En med lök

Åh. Helt färdig!

Kom hem för en dryg timme sedan, synd middag blev det. Fan. Kunde inte motstå, hade varit snor hungrig i 3 timmar och salladen såg bara inte lika lockande ut.. Tråkigt men sant. Åh nu titttar man på Anna Skipper och har ångest! Hahaha. Jaja, någon gång i bland får man synda. Inte ätit denna rätt på månader. Så så hemskt kan det inte ha varit.. Nä. Det var okej. Jag intalar mig själv det iaf :)

Men nu sitter man som en soffpotatis. Disken väntar men ögonlocken hänger vid knäna och jag förmår mig inte att ta mig upp ur soffan. Men jag vet att jag måste det snart.. Usch. Vill inte, vill lägga mig här, sova tills Dan kommer hem. Det är väl okej? Inte? Fan också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0