Frosseri

Det var ingen törnrosa sömn man hade i natt direkt. Vakna imorse helt kallsvettig. Rann om hela mig, samtidigt som jag frös som en gnu. Man ville inge annat än att lyfta på täcket, få in lite luft och få bort allt klibb. Men icke. Låg säkert i 20 minuter och bara skaka av kyla innan jag tog mig kraft och tog mig upp ur sängen och på med myskläder. Huga!

Efter frukost och pyssel började man pigga på sig och besiktningen gick som en glans! (dock en påpekning att en positionslampa inte fungerade, men fick ordna det alldelles själv utan att komma tillbaka) Så inget att klaga på :)

Sen hem och iväg på sista, the one and last, the finally, akupunktur mötet. Så nu är man nålstucken för sista gången. Förhoppningsvis behöver jag inte komma tillbaka efter jul. Men med min tur kommer jag garanterat att ligga där i januari igen. Haha.

Men när jag låg där kom frossan tillbaka. Inte svettningarna men låg och skaka och håret stog rakt upp på hela kroppen! Så jädrans kallt! Och hela vägen hem gick man som en snögubbe och huttra innan fulla effekten av värmen kom igång i bilen. Burr!

Så nu sitter man påklädd och infiltad i soffan och vet att jag MÅSTE jobba nu, måste ha det klart innan onsdag, men vill inge annat än att ta en kopp te och bura upp mig i soffan, kika på film och bara tycka synd om mig själv...

Varför måste det vara så för..? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0