Handgemäng, barn och ett par obemannade skor?

Ja Lördagen då. Vad förde den med sig? Massa komplimanger om mitt hår! Vilket kändes bra då jag hatar mitt hår men tyckte mig hade lyckats den dagen. Vilket jag tydligen hade enligt andra:) Och kände mig inte alls obekväm utan rätt het faktiskt;)

Haha. Lilla nattis är så söt. (kusindotter på 4) Hon kommer fram till mig, petar mig på magen och frågar vad det är som putar ut? Jadu, säger jag och tittar i taket... Har du ett barn i magen? Haha! Nä jag är bara tjock säger jag till henne.. Då rycker hon upp både tröja och linne så jag flashar magen för alla, jag snabb på att täcka min bara kropp medan hon tittar på mig nickar med huvudet och bara, jaha, så du är bara tjock?

Haha. Sötare får man leta efter. Kostigt nog tog jag inte illa vid mig, tyckte bara att hela situationen var svårt rolig. Får väl trösta mig med att hon brukar gå till moster och säga så med, så jag fick tipset om att hålla in magen så fort lilla fröken nattis kommer. Haha.

Annars då.. Dans, fylla och inledning på ett handgemäng som sluta med hemkörning av en full antsälld. Joda. Tur att jag och Nattis va ute med hundarna då:)

Men en fråga kvarstår. Vems är kängorna som står kvar hemma? Vem gick hem i sina innerskor? Vem gick hem barfota? Vi har verkligen inte en blekaste om vems det är.. Förut någon herres då, eftersom det typiskt är storlek 45 eller liknande. Hum, måste nog kolla med mor om de löst hemligeheten än.

Kommentarer
Postat av: Madde

hahah ne du e inte tjock! klädsamt fyllig brukar jag kalla mig själv ;) känns så mycket bättre! plus att du HAR fint hår!

2008-12-08 @ 12:21:16
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0