Klapp ångest

åh vad jag har ångest över mina klappar!

Brukar alltid vara så finurlig, hitta bra klappar, hitta saker som lyser det om personen ifråga, ja, vara en bra klappköpare helt enkelt.

Men i år. Jadu. Har verkligen inte en blekaste om klappar till ngn! Jo Christians är bra;) Men annars.. Jag har varken fantasi, lust, ork, tid eller idéer till saker. Känner mig riktigt värdelös.

Till Danne är det nog svårast. Vill ju verkligen ge honom något som visar min uppskattning, min kärlek, att han är min prins. Men står helt tomt i huvudet! Inom bil.. Mm, han har ju allt förutom en ny hjälm.. Men med denna ekonomi är det tyvärr uteslutet.. Hade en annan idé som faktiskt är bra. Men måste tyvärr vänta till nästa år då jag saknar lite innehåll till den som jag inte kan ordna nu. Suck. Så då var man tillbaka till ruta ett. Jag har verkligen ingen aning! Fan.

Och till damerna.. Där står det nog ännu mer stilla... Förutom Barbie;) Fast jag inte är nöjd där heller egentligen... Men.. Ja. Ngt ska man väl komma på... Hoppas jag. Inte långt kvar nu ju!

Och Mammi.. Har ju en del saker jag köper varje år, men vill hitta på nå bra, något nytt, något jätte bra..


Ni får ha överseende med mig i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0