Klappjakten är slut

Är finally klar med alla klappar nu!! Så underbart. Så skönt. Ett paket har kommit, ett är kvar i omlopp. Sen är det en sak jag väntar på som jag får på måndag klockan tolv. Känns så bra! Kan släppa den där pressen nu. Bara att slå in och njuta :)

Julafton tror jag börjar få ett ljus nu också. Känns också helt okej. Saker börjar falla på plats!!

Nu är det bara flyttplocket kvar. Kom underfund med att jag är ledig typ julafton och juldagen innan flyttdag. Lovley. När ska man hinna allt? Iof inte så mkt kvar. Tänkte nog åka ut och gömma möblerna på landet så länge.. Verkar ju inte vara någon som vill ha dem, och det känns ju dumt att slänga? Säkert någon efter jul som nappar.. Kan man ju intala sig iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0