Lite ditt & datt

Blir en alternativ middag idag..

Ska handla imorgon tänkte jag och VÄGRAR åka och handla ngn enstaka sak bara för att kunna äta middag.. Nänä. Man tager vad man haver.

Tacofärs i frysen. Taget! Lite gräddfil finns, en mix till den eftersom jag saknar guacamole, gurka, tomat, paprika borde finnas i kylen.. och taco chips. Hur bra som helst tänkte jag. Det är ju dumt att kolla att man har det man tror man har hemma, så man sätter ju såklart igång på en gång. Mm, färsen ligger i pannan, och jag börjar rota i kylen. Okej ingen parika. Nämen det är lungt.. Gurka o tomat finns! Gurkan ser lite hängig ut, men det är nog bara ändan..

Mm, tjena. Mjuk och luden i ringar lite varstans. Nä tack. Blä!

Så taco med färs, gräddfil, tomat och rödlök it is. Fungerar iof. Men inte rikigt som jag tänkte=P Undrar om man kan hitta nå annat skoj i kylen som man inte brukar använda? Hehe. Ägg? Majjo? Philadelphia? Haha. Nä stannar nog med min magra taco...:)

Skulle inte förvåna mig om chipsen är slut när jag ska ta fram dem ur skafferiet.. Inte kollat det än kom jag på.. Ajaj.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Men hjärtat då! Tänk om du kommit hit och ätit istället!



Nåja, när vill damen komma hit o hjälpa till att röja o fixa busarnas rum då?Du har ju liksom känsla för sånt där =)



Ha´de bäst!Puss o kram !

2008-12-11 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0