Sova över hos okänd

Segpropp som få idag.

Var så trött imorse när klockan ringde! Fan inte van att gå upp vid sju rycket nu... Haha. Blev sent igår också..

Hursom, upp och hoppa och iväg till akupunkturen. Svårt trött och seg men masar mig in till henne och vi sätter igång.. Tio minuter senare ligger Emelie och sover samt snarkar på britsen och en halvtimme senare blev man väckt. Haha. Smått pinsamt. Iaf med all snarkning.. Men hon tyckte det var bar att jag slappnade av ordentligt... Haha!

Så fick man sega sig hem och nu bävar jag för att jag måste ställa mig och laga lunch.. Och diska.. Och allt. Men har iaf en tvätt inne ocg many to go;)


Kommentarer
Postat av: Madde

men gud jag fick i mig 4 maki och nu e jag mätt!!! har 5 lax kvar men jag orkar inte en bit till, vad händer med mig?!?!?!

2008-12-08 @ 12:18:00
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Madde

DET E JU FÖR FAN SUSHI! buhuuuu!

2008-12-08 @ 12:18:13
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0