Spelsugen?

Förra veckan fick vi i lådan en, vad jag trodde en kortlek av Svenska Bostäder. Det såg ut som ett kortleksfodral och det var inplastat. Jaha tänkte jag och la det på bordet. Där har det legat en vecka o upp packat. Idag fick vi ett julkort av SveBo som innehöll texten, förra veckan kom jultomten med en klapp som innehöll utmaningar. Okej. Tänkte jag. Nu måste jag ju öppna det och se vad det är, för antagligen är det INTE en kortlek.

Trodde mina ögonbryn inte gick att höja högre än vad de gjorde då. Hur larvig får man bli? Innehållet var ett spel? Eller rättare sagt två spel. Man kan antingen använda det som memory eller frågesport. Inom vilken kategori? Jo, SveBo. God!

Ex. på fråga: Hur stor kvadratmeteryta har SveBos minsta respektiva största bostadslägehet? Och så allternativ till det. Den klass på frågor är det. Vem fan bryr sig?


Men Mimmi, vi har fått svar på invigningen av Globen. (Fanns med en del sthlms frågot också.) -89 was the year! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Ja, det stämmer nog rätt bra det....19 februari om jag minns rätt =)



Puss o sussa sött!

2008-12-17 @ 22:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0