The title please!

Åh vad irriterande!

Ellen.. blaha blaha.. show står på i bakgrunden här hemma så kom det en låt jag var heeelt såld på för några år sedan. Och jag kommer så bara inte på vad det heter! Svårt irriterande.. Hittar ord i låten men refrängen är suddig.. Åh, hoppas den kommer nu efter reklamen så man kanske hinner höra refrängen.. Enda ordet jag får i huvudet angående refrängen är girl.. Samtidgt som jahg inte tror titeln innehåller det.. Haha. Det är en RnB låt.. Och inte sweetest girl.. En tjej som sjunger denna. Åh gid vad irriterande! Hatar detta! Hum.. Den måste definitivt finnas på min stationära på tyresö.. ÅH!

Men varje gång jag börja komma in i låten övergår den till Leona Lewis - Forgive Me... Argh!

I know a been a real bad girl..

Fan kan nynna låten, men finner inte orden....

Kommentarer
Postat av: Madde

hur går resten av låten då? kan inte du lägga en röst på Drew på min blogg, och säg att hon är ful!

2008-12-08 @ 13:31:04
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0