En halv evighet för fan!

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emelie, Empa, gumman


2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Envisheten


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Envisheten? Haha. Odiciplinerad, blyg


4. Detta är jag rädd för:

Att bli lämnad ensam, misslyckas totalt med mitt liv


5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, uppskattning, lycka

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Stå på händer, shoppförbuda en månad, slå ett barn/djur

 

7. Detta tycker jag om att göra:
Oj. Träna, umgås med kära vänner, fota, lyssna musik, festa

 

8. Detta vill jag göra just nu:

Umgås! Sitter hemma ensam och utråkad!

 

9. Bästa känslan:

Lycka och kärlek

10. Värsta känslan:

Sårad

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ärlighet, humor, självkänsla, omtänksam, kärlesfull
 

12. Är jag kär just nu?

Ingen tvekan ;)

13. Jag vill gifta mig...

...när jag blir stor

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:


Hoppa fallskärm, resa jorden runt, ha barn

15. Mina käraste ägodelar:

Min bil, även om jag baktalar den mkt ;) datorn

16. Något jag vill ha i present:

Inget jag skyltar med

17. Detta har jag på mig just nu:

Jeans, tröja, tshirt, linne, strumpor och underkläder

18. Favoritkläder:

Mjukisar? Haha. Nä måste nog säga det jag känner mig bekväm och snygg i.

19. Favoritdjur:

Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Alltätare. Men säger nog rock

21. Favoritlåtar just nu:

Paralyzer - Finger eleven
The day that never comes - Metallica
Until it sleeps - Metallica
Rockstar - Nickelback
Handlake village - Takida
Mustasch rakt igenom!

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Roligaste - webb/bildhatering
Tråkigaste - Religion


23. Stjärntecken:

Kräfta


24. En bok jag älskar:

The dirt - Mötley crue


25. En film jag älskar:

Disneys teckande Tarzan


26. Tv-program jag gillar:

Desperata hemmafruar, Two and a half men


27. Favoritdoft:

Amor Amor - Rose, Gucci - 2 envy U (gröna)


28. Detta äter jag gärna:

Hummer, en god köttbit


29. Dricker helst:

Loka citron


30. Favoritgodis:

Choklad, romerska bågar med apelsin, den blåa.. Mums!


31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Maldiverna, bora bora, västindien, karibien, finns så mycket!

32. Färg på mina ögon:

Melerade. Gröna / blåa

33. Min längd:

Krymt från 169 till 167. Snyft

34. Jag tror på:

..att det finns gott i alla människor

35. Jag spelar:

Har spelat saxofon. Spelar nu det jag kan lura med alla andra på! Älskar spel :)

36. Person jag beundrar:

Min Mamma

37. Så här bor jag:

Just nu en etta med min älskling. Om dryga veckan, en två med min älskling!

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

Slängde de härom veckan. Tre livs levande nu!

39. Det här tänder mig:

Kyssar på hals och öron, en karl som vet vad han vill

40. Det här gör mig avtänd:

Dåliga kyssar, självförtroende i topp/botten

41. Favoritfärg:

Blå

42. Favoritcitat:

"Vissa ger sina bekymmer simlektioner istället för att dränka dem."

43. En hemlighet jag vet:

Stannar hos mig


44. Bästa present jag fått:

Min dator


45. Senast köpta skiva:

Oj, det var många år sedan det.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina bröst? Haha! Ansiktet kanske. Ibland.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Just nu mkt. Måste börja träna igen!

48. Udda förmåga/egenskap:

Vicka på lilltån?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

Delfin

50. Vad lyssnar du på just nu?

Mustasch - Hunt alone

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Hjälp Chrille med julisar. Kollat 2 filmer, varit bakis, ätit ute 2 gånger, åkt massa bil. Ska slå in julisar och packa.

52. Var är dina föräldrar från?

Dalarna och Stockholm

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Oj. Någon program uppdatering, Firefox tror jag.

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Sakura. Slurp!

55. När badade du i en pool senast?

Eriskdalsbadet med Axa för.. En månad sedan?

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Japp. Hemsk upplevse. Haha


57. Hur många barn vill du ha?

2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Oj. Finns mkt hemskt där ute.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Nope

60. Vad har du för TV-kanaler?

1,2,3,4,5,6,8, ztv, mtv, eurosport, discovery, barnkanalen, och svt saker. Tror jag. Typ.

61. Har du åkt moped någon gång?

Massor

62. Har du busringt någon gång?

Ännu fler

63. Har du fått felparkeringsböter?

Japp. Vissa dagar orkar man ju inte... =P

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Absolut!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Andra sidan stan? Haha. Nämen.. Italien kanske? Ingen aning om vad som ligger längst bort av Frankrike/grekland/Italien/Canarias?

66. Har du en egen trädgård?

Har haft hela mitt liv innan man hamna i en bunker...

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Kalla Anka, eller TV? haha, myggan kanske?

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Självklart!

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar.. Mm!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Hooligans

71. Favoritpizza?

Vesuvio med lök

72. Chips eller popcorn?

Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Say what? haha. Och hur egentligen fungerar det? Aldrig hört.

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nope

 

76. Apelsin- eller äppeljuice? 

Äpple

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Jag danne och christian idag i Kista. Christian åt taco, danne carbonara och jag en senig äcklig entrcote.

78. Favoritchoklad?

Romerska bågar, de blå

79. När röstade du senast?

Imorse på min startsida

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

I sommras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Tror inte det. Inte vad jag kan minnas.. Håller till godo med sambons tysen ;)

82. Är du bra på matlagning?

Absolut. Va iaf. Haha

83. Klarar du att tanka själv?

Vore ganska pinsamt annars.

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nää

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coca cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Ja

87. Vad var det senaste du handlade?

En ny kalender idag.

88. Har du kräkts offentligt?

Japp.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Den sanna kärleken överlever allt. Man behöver inte vara rik för att vara lycklig. Eller finna en rik sann kärlek? Haha

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Absolut.

91. Har du ringt något betalnummer?

Japp. Många

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Det tror jag absolut. Men nog väldigt olika mellan personer.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Becky tror jag?

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Ja..?

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Inte en blekaste faktikst! Måste jag kolla upp.. haha

96. Vad har du i din väska?

Vilken av dom?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Kysser och håller om min älskling

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag har en underbar vän

99. Var hittade du den här listan?

Barbies blogg ;)

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Malin, Mimmi, Steffi

 


Kommentarer
Postat av: madde

du e min bästa vän :) me love you Pony!

2008-12-21 @ 00:38:50
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Steffi

haha, gaaalet lång!!! Ska man bara kopiera den eller??

2008-12-22 @ 16:36:25
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0