Mås XXXXXXL

Ledig dag idag... Fy fan vad skönt det har varit! Kunde sova ända till halv tio =D Guld värt... Och nu är det bara tre dagar kvar till semester!! Eller arton timmar;) Lovely! Ska bli så himla skönt... Surt bara att det är Ds sista dag imorgon.. Grr. Hatar o jobba helg=(

Var på minneskortege för Jocke igår.. God vad mkt folk det var. Nu fick man lite perspektiv på hur omtyckt han var. Man visste ju att han hade mkt folk omkring sig och så.. Men att få se alla på plats, ja det var... stort. Tack Camilla för platsen i bilen :)

Ja, Emelie i ett nötskal.. Har hela bilen full med näsdukar.. Plocka med mig några upp till D för att ta med mig.. Vad är det Emelie glömmer? Jo. Så där stog man.. Snörvel snörvel.. Kråkor på hela tröjan.. Jummy.

Sen bara det av till hamnen för lite prat och förfriskningar.. Trevligt. Oh! God vilken stor mås jag såg! Helt sjukt. Aldrig sett ngt så groteskt... Ganska läskig... Helt sjukt stor.. Stog helt förbluffad och glodde på den....=P Blir helt till mig bara jag tänkte på den.. Haha. Var ju lätt som fem vanliga måsar.. Fan att jag inte fick ngn bild på den.. Var så inne att bara glo på den som sagt =P


Nää om man  skulle få i sig lite mat idag kanske.. Frågan är bara vad... Usch, ingen lust att göra ngt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0