Nattaktivitet

Usch vilket väder det är ute! Svårt ruggigt.. Blää! Men de är iof bra att himlen regnar av sig lite nu innan min semster om en vecka;) För då får det bara vara sooool...=D

Rejset gick bra.. Eller bra och bra. Karlsloken tjuvstarta i semin så det blidde en tredjeplats.. Jaha, inge sex för honom på en vecka då.. Mohaha... =P Så jäkla typiskt. Hade slagit motståndaren med hästlängder.... Hade kunnat soa halva starten. Så typiskt en kväll som den när bilen verkligen knallade på riktigt bra!

Vad var det med dig fröken Becky när jag ringde? Väntar på ditt samtal....


Kommentarer
Postat av: Madde

hej älskling min!

förlåt för att min kontakt med dig inte varit något vidare bra, fy skäms på mig! har varit på åland utan mobil i några dagar nu men är äntligen hemma! hur blir det med grillning nästa vecka?

äntligen lite glada inlägg från din sida, det glädjer mig. har varit så orolig för dig gull.

saknar dig så sjukt mycket...



puss puss hälsa D

2008-07-11 @ 16:25:02
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0