Arbete sökes

Usch vad jag är trööött.

Vad hände med den där lotten man skulle vinna med 145 miljoner, eller den med 25´000 i månaden...? Jag kan gärna ta emot den nu.. Fattig, utarbetad, trasdocka är man just nu...

För fy fan vad jag är trött på jobbet. Jobbat som en gris nu i 2 veckor.. (Nej låter kanske inte mkt, men 12 timmars pass och stress, tungt arbete konstant blir ganska jobbigt, psykiskt som fysiskt) ÄNTLIGEN ledig imorgon! Wopido. När skolan är slut kommer jag aldrig i helvete gå tillbaka till butiken, aldrig i helvete jobba i butik igen. Fy fan.

Måndag-fredag jobb, ja tack!
Lön för mödan? Ja tack!
Ett jobb man faktiskt kan leva med, ett jobb man har ett liv utanför, som inte, som ledning tror, är ens liv.. Ja tack!

Usch, två veckor kvar sen är man fri igen.. Iaf några veckor... Satt på golvet och arbetade de sista timmarna som ett jävla mongo, kunderna kolla lite konstig.. Men ingen kraft att böja mig ner hela tiden....


Kan pojken komma hem nu så man kan äta sig lite middag... Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0