Dåligt

Jag vet, har varit usel de senaste dagarna.

Fredagen var det fullt upp hela dagen på jobbet. Riktigt kul, men ingen tid för surfande :( Sen när man slutade var det raka spåret ut till underbara värmdö.. Och vi har ju typiskt inget internet där.. Eller.. jo har nog ngt modem liggandes, men det tar ju typ en halvtimme att få upp startsidan, så det kännes inte sådär jätte lockande =P

Så så är det. Och nu är man precis hemkommen efter en nästan heldag nere på bryggan.. Årets första! och andra;) dopp. Riktigt skönt faktiskt. Trodde man skulle dö innan man hoppa i, men det var ju coollungt, så vi simma runt lite.. Mmm! Undrar om jag har tid att smita ut nästa helg.. Vore svårt skönt. (Ja vet, bröllopsshopping prioriterat) Men endå:)

Sen gäller det bara att lyckas övertala gubben min så vi kan vara där heeeela sommaren.. Mmm.. VILL! =D

nä ni, nu är det hoppa i bingen som gäller innan jag somnar framför datorn, var ju på 50års kalas igår, lite öl, lite sömn, och tidigt jobb var ingen bra kombination :(

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0