Den vackra

Hon är så söt min böna.

Åkte från Tyresö igår.. Bråkat med dator i säkert två timmar, bara haka upp sig, fukka sig, ja allt det kunde. Var inte långt från att kasta den i väggen.. Stressad över att man skulle hela vägen till vällingby o kl. var mkt, men man ville ju så gärna ha den där skivan..(hjälpte ju inte att man var svårt röksugen) Gapar och skriker som en gast, helt hysteriskt, men får ordning på det hela iaf till slut och åker därifrån.. Stannar oc röker.. Pust! Kommer på att Gull jobbar och var lite tvungen att prata med henne.. Så åker ner till Gyllene Måsen och ska gå in.. Massa folk i kö.. Ser att hon står i driven.. Hehe. Hoppar in i bilen igen och far till driven.. Inte hon som prata i lådan, tur annars hade hon nog kännt igen rösten=P Sen stod min sköna i andra luckan:) Hon blev nog lite chockad såg det ut som;) Men söt. Jätte fin var hon.

Fick man smaka nya bananshaken.., Blää måste jag säga dock. Smaka som när man har varit hos tandläkaren och fått sådan där gult på tänderna som ska vara bra.. Men tanken var ju god=D Och jag fick ansisktfärger, wohoo:) Lite kul, för vi prata om dem häromdagen..

Sen hade man ett stort leende från örsnibb till örsnibb när man åkte därifrån. Liten gest, men min dam lyckas alltid förgyller min dag *Puss*

Me love you long time baby...

Bambam?



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snyftar Trodde jag var din gullrumpa =( blir faktiskt liiiite ledsen i ögat....

Hehe, hoppas allt är bra med dig, och att du är morgonpigg i morgon när det är skolavslutning för lill Taikon =), fast får jag bara träffade dig nåt så blir jag glader!



Puss o kram Tant Taikon

2008-06-10 @ 18:46:39
Postat av: Madde

:) bambam ;P blir alltid så glad när jag träffar dig :)

2008-06-10 @ 21:56:23
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0