Saknar

Jag saknar en lägenhet..

Jobbade igår.. Hoppade in i kassan före en vän som var tvungen att smita lite tidigare för en förhandsvisning för sex and city filmen.. Klart man ställer upp;)

Kom på mig själv där i kassan när alla handla.. Fan vad jag saknar att storhandla. Haha. Saknar att handla upp sig för månaden, att planera, komma hem, packa upp, känna boendet fullt med näring...

Kom in en tjej och handla mopp, såpa och en påse godis.. Fan vad sugen jag blev på att städa MIN lägenhet! Och då gillar jag  bara inte att städa.. Men blev så svårt sugen.. Att moppa hela det nya fina golvet, göra hemmet helt skinande rent... Helt sjukt..

Ringde bostadsförmedligen igår.. De väntar fortfarande på papper från kärringen innan.. God vad trött jag blir! Vill flytta nu, vill bo med min D i våååran lägenhet.. I vårat hem....

Jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0