Åh, vad det kliar i fingrarna

Good I´m stuck. SUCK!

Har nog hittat actionscriptet.. Tror jag iaf. Lite svårt att se pga när jag klickar på popupen kommer jag till redaktionssidan, MEN den är tok in zoomad på vänstra hörnet högst upp där logga är, så det är det ända jag ser.. Varför? varför? varför? JAG BLIR TOKIG! Aaaahh!

Verkligen ingen aning om varför det blir så.. Det enda jag har lagt till i filen är just det där skriptet.. Så vart kom inzoomingen ifrån? Hur fasiken får man bort det?!

Jaha.. Då har jag ju iaf ngt att pilla med hela dagen.. Mer forum läsning alltså. Suck. Så långt jag hinner innan jag dunkat sönder tangentbordet med huvet, kastat datorn i väggen, stampat sönder den i molekyler, rivit sönder mitt hår....

Var är du min prins på din vita springare, bärades med alla bra:iga actionscript  till mig?

Rädda mig någon....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat!
Va fint du har gjort...stolt över dig som vanligt!
Kramar

2008-05-19 @ 17:18:01
Postat av: Becky

Hej hjärtat!
Min mobil fackar sig och den går inte att ladda på...snälla ring mig!
Nu på fredag 23/5 så ska vi dricka vin hemma hos mig, sen den 30/5 fredag ska vi också dricka vin här:)vi måste fira skolavslutningar och att vi snart är imål med våra studier!!!
Snälla ring!
Kramar

2008-05-20 @ 09:13:56
Postat av: Becky

Glömde säga att du måste komma, att jag älskar dig och att jag saknar dig enormt mycket!

2008-05-20 @ 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0