Återkom, nej, vad god dröj, kopplar vidare dig... SUCK

Blir så jäkla less. Har anmält mig och D på en nyproduktion på värmdö.. Nu har de haft det liggandes hos sig några veckor för att titta vem som får lägenheten.. Vi har plats två, så man hoppas ju ganska mkt :)
Ringde i måndags för att höra hur det gick, nu har det gått ett bra tag.. Hon väntade på några papper ang personen som var före oss.. Men ring tillbaka på torsdag så får du svar. Okej.

Ringer på torsdagen.. "Nää de är på utbildning hela dagen?" Ursäkta? "Ja, men pröva efter fem, för de ska jobba till sju idag." Fine tänker jag. Vid halv sex ringer jag igen. "Nää du får återkomma imorgon mellan 9-12" Men, de skulle ju jobba till sju idag?! "Nää, utbildningen var i sollentuna, så det blev så långt att åka hit igen, så de återkommer imorgon." SUCK! Jaha.. Kul..

Ringde idag, vid nio, nää då sitter de i möte. Men återkom om en halvtimme får jag som svar.. Jahapp.. Ringde nyss.. Fick jag prata med en kärring, men nej, det var ju inte klart, väntar fortfarande på papper. Idioter! Så nu får jag vänta tills måndag igen och pröva då...

Det irriterande är att de har lagt ut nya lägenheter på samma ställe, och dessa anmälningsadatum går ut på måndag.. Missar man denna lägenhet, vill man ju gärna ha chans på ngn annan i samma område.. Jävla bajs.

"Men det är ju lika för alla" som kärringen sa i luren... Idioter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0