Bra sötsak?

God vad jag är hungrig! Ah..

Satt o googla lite GI här... Någor jag inte gett mig in på som diet då jag vet att jag aldirg skulle klara det. Älskar potatis och makaroner allt för mkt;) Men kör fullkorn iaf.. Alltid ngt.

Men kom iaf in på GI recept.. Mmm.. Nu vet jag vad det blir till middag. Biffstroganoff, så sugen! Förmodligen bara för att jag är hungrig. Haha. Men sugit på den karamellen ganska länge. Har bara aldrig blivit av att jag har gjort det, så nu kanske man ska ge det en chans. Se hur det går;)

Sen hitta jag ett skit bra recept på äppelpaj.. MMMM... Den har ett lågt GI, och det är inte en droppe fett i den nästan.. (Förutom det som behövs för att den inte ska fastna) Men ändå känns det så fel. Det är ju egentligen förbjudet frukt så att säga. Inte äta sötsaker. Men om detta nu inte är det.. Då kanske man har hittat ngt man kan slurpa i sig vid speciella tillfällen, eller då man klättar på väggarna för att man inte ätit socker på veckor. Utan dåligt samvete också.

Kan det vara så bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0