Condoleezza f*ucking Rice

Så jävla trött. Nu landade jag hemma.

Det hela började vid halv fem rycket... Fy fan. Nu har jag lärt mig att hedan efter ska jag rymma vid fyra, just in case.

Micke kom och bad mig hämta Fredik och John i Bromma. Jo men visst säger jag, får ju köra nya BMW X5... :)
Suckar lite över att just det, trafiken vid den här tiden. Menmen, det löser sig säger jag och går ut.

Mmm.. Köerna börjar precis utanför portet. Fuck. Jaja, det rullar säkert. In my ass att det gjorde. Folk hade lämnat sina bilar och satt och sola på gräset för att det stog tok stilla!

Jaha, Glider ut bakvägen ner mot järva krog, polisen hade spärrat av mot E4an men jag skulle upp på E18 så det var lugnt;) Kom dit, hämta upp dem, tar oss tillbaka till redax, nää då har alla gått hem, larmat och låst galler grinden.. No problems.. Eller? Japp, de hade ing nycklar.. SUCK!

Ingen ville ju ta sig dit pga köerna, så vi drog oss in till norrtull där Robert stod med kokande motor;) Fick nycklarna och rullade mot redax igen. Inte en enda skymt av kö, jippi! Svänger av mot haga norra(?) och där tog det stopp. Snuten spärrade hela vägen. Ingen kom förbi. Du skämtar! Där sitter jag tok kissnödig på gränsen till blåssprängning.

Efter tio minuter gick Fredrik fram och fråga vad som hölls på med.. Inte fan ska Condoleezza in i Solna och härja, vad var problemet?! Jo, då skulle ju Rice käka i Solna? Min tro är snarare att de åkte den vägen bara... Äta i Solna av alla platser? Vad hände med typ Grand?

Efter en fem kom ju hela kortaget. polis, polis, mc, mc, säpo, säpo, snut, säpo, båge, helikopter, limmo, säpo, ja, ni förstår nog;) 

Efter en stund fick vi åka, upp och hämta väska och allt på redax, ner till bilen, påväg hem? Nope, till Coop o handla, sen vänta på Mats en halvtimme för att jag skulle ha en jäva kamera av honom... Kom hen nu typ.. Och får ställa mig och laga middag... Underbart!

Så nu är min nyfunna maträtt klar så jag ska äntligen äta min efterlängtade middag!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej snygging!
Så du kom hem till slut, blev ju riktigt orolig att du skulle lalla runt här omkring och inte veta var du var , hahaha, fast det klart, du har ju inte lokalsinne noll, som jag har =)

Må gott!
Kraaaaam MimmiRutchi

2008-05-28 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0