Folk i vita rockar

Ännu en dag gryr...

Ska till doktorn vid elva, skönt att komma härifrån men mindre skönt att åka dit. Kommer nog blir ett ganska jobbigt doktor besök.. Men det är sådan man får ta, det värre kommer senare, efter vad vi kommer fram till... Huga säger jag bara. Menmen, det är för ngt bra;) Hoppas jag.

Ska få redigera lite film idag, skoj! Längtat, spyr så bara på den här presentationen, och Michael är såklart sjuk idag. När jag hade tänkt och bolla över hela och få den off my back.. Menmen.. Då har jag iaf ngt att göra idag;)

Nää ska börja plocka ihop här och sedan bege mig mot andra sidan stan..

Ahh, behöver nog ett antal lugnande cigaretter..

Usch jag vill inte

Nu blev jag jätte nervös.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0