Första gången

Jaha, då satt man i det här träsket som alla andra...:)

Har funderat ganska länge att skaffa en blogg men det har liksom aldrig blivit av... Men det är ju så skönt att bara sitta och skriva av sig allt man känner... Har man inte den fina talangen att prata med folk om vad man tycker och känner och oftast kanske går och bär mkt inom sig är det perfekt att få sitta ner och bara välla ur sig allt.. (nickar instämmande till min egen text)

Just nu sitter jag på min praktik... god vad tråkigt jag har. Var skit kul i början, fick göra massor.. redigera pressfilm, utforma nya reklamer för webbteven, testkörningar av bilar..  Men den senaste tiden blir det bara att man sitter rakt upp o ner och bara surfar hela dagarna... Dötrist. Särskilt när man vet att man har massor att göra privat... Suck. Men ett perfekt tillfälle att starta en blogg... Har ju en del veckor kvar här;) Haha.

Ska dock ut på en porsche provkörning här onsdag-torsdag... får man in lite dina bilder här också kanske;)

Usch vad kallt det var när man vakna i morse... Nu har man ju lite av vant sig vid värmen.. (utlandsresa förra veckan) och sen kanon väder nu veckan som var... Vad är nu detta? Var ju under 10 strecket när man gick hemifrån... Länge sen sist :(

Nää, nu ska jag sparka lite folk i arslet här så man kanske får göra ngt:)



Kommentarer
Postat av: Madde

fiiiiin blogg :) uppdatera ofta nu :P känner igen mig på praktiken, orkar aldrig sparka mig i arslet bara, kanske du kan göra det? :)

2008-05-12 @ 13:09:22
URL: http://pyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0