Förvirrad kärring på stor väg

Hahaha

Snacka om att man är trött idag. Inte med för fem öre. Skulle ju åka och lämna Audin och hämta en Passat variant R36.. Oki säger jag och dundrar iväg. Eftersom jag inte var helt hundra på vart det låg, (bara varit där en gång när vi lämna porshen o då hade man lite annat i huvet;) ) så knappade jag inte adressen i gpsen. Skit bra tycker jag och rullar iväg med Mustach högt dundrande i högtalarna.

Det ville lite nadra vägar än vad jag ville, men visste ju på ett ungefär vart jag skulle, hitta ju till scaniaringen/rinken eller vad det heter:) iaf. Åker först förbi shell i botkyrka för en fulltank och en tvättning så den underbara blåpärl färgen kommer till sin rätt. Svänger av mot göteborg när jag kommer till södertälje, än så länge rätt. Direkt efter vill GPSen höger.. Hum tänker jag, känns inte helt rätt, men OK jag litar på dig. Svänger av. Kommer ner till en rondell... Då vill den tillbaka upp på motorvägen mot sthlm! Va fan tänker jag... Snurrar runt i rondellen och hittar en väg som går parallellt med den jag skulle åka på.. Sweet det fungerar säkert tror jag och åker upp. GPSen hittar, och då tror jag att jag lyckats. Den låter mig snurra runt i ett villaområde för att efter en tio minuter komma ner till samma jävla rondell och vill fortfarande mot sthlm. SUCK. Åker upp på motorvägen för att vända vid södertälja norra och ta mig tillbaka. Svänger INTE av nu där jag svängde sist (mot centrum) utan fortsätter. Ser wolksvagen på vänster sida, tänker lättande, Yes jag är på rätt spår iaf. Svänger av, kommer till rinken, fortsätter längs rätt väg.. Vet att jag ska andra höger, men GPSen vill efter ett tag vänster. Va fasiken tänker jag. Äsch, litar ännu en gång på den, och svänger, dumt Emelie, jävligt dumt. Efter en tjugo minuters virr inne i Södertälje kommer jag ut vid avfarten vid NORRA södertälje, samma ställe jag åkte och vände på. SUCK SUCK trippel SUCK. Jaha. nu jävlar ska jag hitta. Åker tillbaka samma väg, svänger vid skaniarinken, håller räkningen, här borde jag svänga höger, och sen höger igen... JAG ÄR RÄTT! Yees. Pustar ut, parkerar bilen och går in i receptionen. Hej, Emelie, ska lämna denna bil och ska ha denna, blabla ska träffa han. "Nää han är på lunch återkommer om en timme." Du skämtar? Va fan. Jaha. Har ni ngn mugg? Ska precis gå in så ringer han till mig och frågar om jag hade hittat rätt (Ringde nämligen till honom när jag var vid salem och sa att jag var framme snart... mmm tog ju bara en timme typ. haha) Så han kom ner efter ett tag och sen var Emelie påväg hem med ny bil. Sitter på E4an i mina tankar och svänger av mot söder (nynäs, tyresö etc) SUCK! ska ju norrut... Jaha, vända innan södralänken och ut på essingeleden. Shit vad jag är förvirrad idag. Helt stört.

Och vi som ska på middag på Hotell Diplomat ikväll... Undra hur det kommer gå. Lär ju bli en intressant middag. Mohaha.

Nää nu är det dags för fotosession med M3an! Ut till Lidingö ocg glida lite =)


R36an

image3

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

Hej! Funderar på att göra ett träningsrepotage i min blogg. Undrar om du har något bra träningstips du vill dela med dig av?

2008-05-13 @ 14:02:34
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: Madde

Du alltså ;) lyckad dag än sålänge. Fan vill bara hem!

2008-05-13 @ 14:56:45
URL: http://pyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0