Lite mindre, lite bättre

Det verkar fungera bra med min, inte kan man väl kalla det diet?, vi säger mat-var-tredje-timme grej :) Har väl snart gjort det en vecka, ja, jag vet, inte så länge, men nog längst jag hållt mig med något såntdär:) Spricker alltid när man får det där toksugen efter ngt, och bara MÅSTE ha just det till middag, inget annat smakar. Ungefär som när man är bakis.. Ofta får man ju ngt i huvet när man vaknar hungrig, och då är det ingenting som smakar förutom det. Förjävligt.. Skit jobbigt ju =P Där ligger väl iof svagehetn hos många.. Men lite mer åt sötsug-hållet.. Det är jag faktiskt duktig på. Har syndat lite när vi varit ute på filmning dock. Blir lätt så.. Stå på ett flygfält i 13 timmar.. Då behöver man lite socker i sig. Faktiskt. Men man kan ju byta ut det där äpplet man äter efter tre timmar mot en LITEN chokladkaka.. Det ska inte göra ngt tydligen. Grejen handlar ju om att ha ngt i matsäcken så att man håller förbränningen igång hela tiden.. Men det svider att inte kunna träna ordentligt.. Fan.

Hur som så tror jag att det börjar hända ngt.. Förmodligen inget i vikten, men man märker när man ska äta lunch och middag.. Äter kanske en tredjedel av det jag åt innan.. Och så stor i maten var jag faktiskt inte innan.. Det känns bra. Att kunna äta så lite och bli så jäkla mätt. Det är faktiskt inte så svårt att trycka i sig ngt var tredje timme.. Har ju oftast alltid en frukt i väskan, om inte annat är det inte svårt att ha:) Var och köpte soppor idag också.. Men jag vet inte kanske är för matigt.. Vi får se, kanske pröva det imorgon.

Matlådan blir iaf quinoa med röda linser, tonfisk och grönsallad.. Mumma.

Nää tre timmar har gått, nu är det dags för lite mumsig galiamelon =)


Kommentarer
Postat av: jonny

tjena gumman..du vet väl att kvinnor ska ha kvinnliga former!?
vill man att tjejer ska se ut som killar är man nog gay ;)
kramar

2008-05-18 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0