Måndagar borde skrotas

Åhh vad galen jag blir! Sitter och letar actions script.. Har en popup som jag vill länka till en annan flv fil till en specifik frame.. En sak att länka till en sida, till en popup.. Men hur fan gör jag detta?? Någon som vet? Stooort behov av hjälp..

Suttit och läst forum här sedan morgonen.. Trodde jag kom på det, gjorde bara två scener, dah, skit lätt ju. Mmm eller hur. Jag kan bara ha en size på dokumentet.. Så antingen blir presentationen jätte liten, eller popuen jätte stor. Suck. Så det gick ju inte, så nu letar jag hur fasiken man länkar till en extern flv... Eller rättare sagt till den där specifika framen, det som är svårt ju... Säkert jätte lätt, kommer skratta åt det sen när man vet, hur dum man var, men inte på en måndag, då är allt ett stort svart hål där inget finns :)

Och hungrig är jag också.. Men får inte äta förtän vid ett - halv två.. Ahh.. Funtar på om det är värt att börja gå upp tidigare, promenera lite på morgonen och sedan äta frukost ngt tidigare.. Så man inte behöver vänta så länge på lunch;) Just nu är det ju att välja mellan att äta vid elva typ eller vid två.. Ganska surt. Man vill ju gärna slänga i sig ngt innan lunch, lite mellis liksom.. Hum. Får se hur jag känner ikväll.. Är så beroende av min sömn också.. Måste sova ganska mkt, annars klarar jag mig aldrig:) Sen är frågan vart man promenerar i vällingby? Någon som har ngt tips? Hittar ju nada där.. Jo, kan ju knata till Hässleby men det känns inte så kul.. Roligare om man har en liten slinga.. Finns inge värre än att knata till en punkt för att sedan knata tillbaka samma väg :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0