Meningslös dag?

Fick en till film att redigera idag, en spion film på nya mercedes slc. Kul! Var ju dock bara inte mkt material så nu är man klar sen länge.. Har dock fördrivit tiden med att hitta musik till både den och Lagunan, lyckats med det, skulle fixa ljudet då.. Men nej. Richards dator är fullproppad till max, han var nere i tyskland och körde i helgen, så det är ett antal bilder som ligger där och irriterar =/ Hans lösning var då dock att han tar hem den idag och rensar den hemma.. Jahapp. Och vad ska jag göra resten av dagen då? Ska visserligen spela in speaker till de båda, men den kan jag iaf inte lägga in eftersom jag inte kan rendera skiten så ljudet fungerar. Då kan Fredrik lika gärna få en dag till på sig att skriva manus. Jäkla bajs.

Och redpressen vill jag faktiskt inte lämna förrän Farre kollat på den ikväll (eftersom min dator är cp där inget fungerar) Så... jaha.. och får inte äta lunch än.. Suck. Börjar bli hungrig som få..

Mygla lite med tiden idag kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0