PC släng dig i väggen

Åkte och träffade Farre idag för att lösa mina dator problem.. Kommer in med Cittran till jobbet, och får i utbyte en Honda S2000 ;) Ja tack. Cab coh sol, kan inte bli bättre =D

Åkte dit, kul att se hur han bor, träffas ju annars bara ute på krogen numera. Jätte mysigt litet hus var det :) Förväntar mig en grillkväll snart så du vet ;) Haha. Vi löste mina problem (nästan alla iaf) TACK! Guld värt. Kände mig svårt positiv när jag kom hit igen. Tar upp min dator, startar Flash.. Men nej, ingenting fungerar. SUCK. Det är såå dags att köpa ny dator. Fundilerar faktiskt på en Mac.. Känns lite konstig. Alltid hatat Mac.. Men blir mer och mer sugen på en. Vad är det för fel på mig? =P

Nää ska pilla det sista på sidan, och sen skicka över det till en annan kille, får han göra klart det. Hehe. Så man kan få upp den här skiten snart, har ju bara drygt två veckor kvar här nu..



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt bra dag :)

2008-05-22 @ 13:36:28
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0