Storvinst

Jaha då satt man framför denna skitdator igen. Suck. Blir galen.. Nu hittar jag ännu mer fel, plötsligt fungerar inte mailen som den helt klart gjort tidigare.. Grr!

Träffade pappa häromdagen faktiskt.. Var ett tag sen nu.. Julas? Han berättade om en kul grej som hade hänt. Linnea, som är min halvsyster (pappas barn) hade suttit nere vid en sjö i orminge med en vän.. Satt två andra tjejer lite längre bort och det tisslades och tasslades lite.. De två tjejerna som sitter en bit bort kommer efter ett tag fram till Linnea och frågar om hon funderat på att bli modell.. nja.. Det har jag väl, säger hon.. (Längre än mig är hon, som är så jäkla lång! Haha. Så ngt över 1,70?, söt och pinnsmal..) "Okej, kul, jag jobbar för ELITE-model, och undrar om du vill komma förbi på en intervju, vi är intresserade av dig.." Snacka vad paff man hade blivit.. Så nu har hon varit där, gick skitbra, så nu är det kontrakt skrivet.. Fan vad kul för henne. Vi ses allt för sällan, men är väldigt glad för hennes skull! 15 år och modell är inte helt fel;) Hoppas bara allt går bra. Vilket det borde göra:) Väntar med spänning på bilder =D

Såg på Topmodel finalen här i söndags... Slog mig då, att det kontraktet de vinner är med elitemodel...

Tror du kammat hem storvinsten syrran;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0