Tidsbrist

Varför kan man aldrig ha sådär lagom med tid?
Har man en hel dag på sig går det alltid jätte fort att fixa iordning sig, välja kläder, hår, allt.
Men de dagar man har mindre tid, finns inga rena kläder, håret vägrar, smiket blir åt helvete, man glömmder hälften hemma, ingen handväska..

Kommer förmodligen ha en sådan dag idag. Ska sluta fem här, ska dock försöka smita tidigare;), och min tunnelbana jag måste ta går 18.02... Jora, så ska man ju bara hinna hem, duscha, hitta ngt att ha på sig, smink, hår.. väska?! Ahh.. Kommer dö.

Har iaf inget att göra... kanske man kan lyckas smita nu snart.. Mmm.. vore skit bra. Ska ju helst hinna äta ngt också.. Med tanke på att lunchen blev typ tre tuggor matlåda innan jag var tvungen att åka iväg med en bil...

Hum, kan nog dock inte smita förrän tre... Men jag har ju naaada att göra.........

Ska jag våga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0