Antastad

Jag börjar bli rädd.
Riktigt rädd.
Rädd för den drastiska förändringen som just gjordes.
Rädd för de ord som skriks.
Rädd för vad min sambo just har blivit.


Vad har hänt? Han har alltid varit så snäll och omtänksam. Alltid varit den som tagit hand om en. Sett till att man mår bra och trivs med sig själv. Men nu. Jag vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen. Hjälp mig.

Han hoppar upp och ned i soffan, låter som ett mongo, har fingrar i munnen, antastar mig, gapar lite mer, säger snuskiga ord, rycker lite med huvudet, slår sig själv på brösten.


Hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: madde

HAHHAHAHAHAHAHHAHA JAG VILLE SE!!!! äntligen fick jag min bekräftelse på att Dan är ett mongo!

2008-11-13 @ 11:55:41
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0