Bröstsmärtor

Usch. Känner mig inte helt kry idag.. Det går som i vågor. Man mår jätte bra, full fart sen bara känner man hur man dåsar till, magen hugger (det vet jag varför..) man blir svettig, bröstet värker och måste sätta eller lägga sig ner..

Förmodigen är det svår inbillning då alla i min närhet just nu är sjuka =P

Eller så kan det vara att intaget av en cheesburgare på hela dagen inte var det bästa draget... Vem vet.

Maten står iaf på spisen och börjar ta form.

Mm, fläskfilégryta... Mumma. Eller gryta låter så äckligt och löst.. Denna är mer som stroganoff konsistent.. Haha, låter stabilt. Nä men fläskfile i "grytsås" med matlagningsgrädde, fonder, soja och massa hemliga ingredienser:) Och så lite ris och massa sallad till.. Mumsfilibabba! Jätte länge sen vi åt av någon anledning.. Så fick hag värsta suget idag på vägen hem.. Så så vart det:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för hjälpen,du är go du :)

om jag vetat att du var hungrig hade jag tvingat med dej hem och gett dej massor av mat :P

kramar

2008-11-30 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0