Emelie i ett nötskal

Ja, har typiskt visat upp mig halft naken på gymmet också. God! Tur att det bara var typ 2 personer när jag gick ut, hoppas det hade varit det hella tiden!

Jag och Malin skulle hur som sola.. Solariumen ligger bakom glasvägg/glasdörr, men skynke för. Jag in där och bråkar med skynket för att det skulle ligga för varandra.. Får till de någorkunda och ger mig. Lägger mig i solariet och startar det hela och känner hur det tok bränner i ansiktet och skäller på mig själv för att jag inte smörjde in mig mer efter duschen. Ser hur skynket fladdrar i nederkant och faller isär lite längst ner. Äh tänker jag, det är ingen big deal. Fortsätter njuta (bränner dock satan i ansiktet och ingenting på kroppen? Hittar ngt boost knapp och nya rör tänds längst kroppen och det börjar bli varmare. Perfekt tänker jag.

När mina 20 minuter har gått tar jag av mig ögonen och ska resa mig ur solariumet. Nä då har hela skynket blåst isär en decimeter typ! Öppet rakt in i gymmet. Yummy. Så typiskt mig. Hetsar upp och drar igen det. Klär på mig, torkar av etc. bränner satan i ansiktet..

Då hittar Emelie, på ett litet bord brevid, fina små klämmor man ska sätta ihop skynket med! Grattis. Så bra. Suck.
Samt ett papper under bordet där man beskriver solariumet.. Boosten är extra för ansiktet.. Yes. Men det konstiga är att hur jag än tryckte på den blev det ingen skillnad för ansiktet men det tändes rör längst med kroppen? Får kolla upp det där till nästa gång.

Så fröken Emelie är röd som en kräfta i ansiktet, kommer synas naken på youtube och får skämmas på jobbet idag då man har en fet röd blaffa runt snoken.. Hehe


Kommentarer
Postat av: jh

att du ska hålla på med såna där dumheter..

du har väl sett dom där tjejerna som solat mycket solarium..kul att se ut som en 120årigt ryskt russin i ansiktet.

2008-11-15 @ 16:31:22
Postat av: madde

hahahahahahaha du är min idol!

2008-11-15 @ 19:00:43
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Steffi

Hahahahha.. stackare!!!! =/



Ja, som sagt.. Minns det som om det va igår!:) hihi.. Vi hade roligt på våra resor:)

2008-11-15 @ 22:07:00
URL: http://lillafiffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0