Inte som alla andra

Hur kommer det sig att de flesta vet precis vad de vill göra, vad de är menade för?

Antingen har de ett intresse som driver dem till ett specifikt yrke eller så de är utbildade till det via gymnasiet, röris, sickare, elektriker etc, efter studier som högskola/universitet, men de vet vad de vill. Jag vet inte. Jag har aldrig vetat. Jag undrar om jag någonsin komer få veta.

Alla har liksom "det".. Jag saknar "det".

Det är mycket jag gillar, mycket jag saknar för att nå det jag gillar, och ett huvud som vägrar låta mig fästa mig vid något, utan jag vill ha lite av mkt.

Jag har många gånger funderat på att lämna min Medianörd inriktning och satsa på någonting helt annat. Men har jag då kastat bort två år? Försatt mig i skulder helt i onödan?

Jag vet inte. Jag vet ingenting. Va fan ska jag ta vägen?

Kommentarer
Postat av: madde

jag vet exakt hur du känner. jag ska bli strippa eller porrskådis, det måste ju bara ha något inom mediayrket att göra? eller har jag fel? jag tror jag var född till att visa mig naken!

2008-11-10 @ 16:52:31
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: madde

och föresten.... JULMUST ÄR DET ÄCKLIGASTE SOM FINNS! efter påskmust!

2008-11-10 @ 17:15:32
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0