Jag är en vanlig tjej

Ååhh... Hatar detta.

Ja, garderoben är full, ja jag har säkert massa kläder.. MEN! Nä ingenting är snyggt idag, ingenting är dugligt nog, allt ser halvdant ut, ser ut som man är med barn, passar inte ihop, blaha blaha. Kan gå på i evigheter.. Ja, jag är tjej.

Klänningarna var ju katastrof! Har en skjorta på mig nu som iof skulle kunna fungera.. Men vet inte vad man ska ha under.. Kanske mina svarta jeans.. Helst av allt skulle jag vill ja ha leggings och en stor collegetröja. Underbart! Eller Maddes (numera min) tröja som jag så kärat ner mig i.. Den är så fin :)

Sen var jag inne på leggings.. Skulle jag inte banga på, men har inge kul och sätta på mig övertill.. Bara alldagliga tshirts och skit. Känns sådär när danne ska ha skjorta o så...

ÅH! Hata hata hata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0