Kvinnor kan

Jag måste typiskt ha någon obotlig charm idag, förmodligen eftersom jag är så het idag! Vet inte vad, men känner mig så nöjd idag bara! =D

Svårtflörtade Danne skulle till garaget som vanligt efter jobbet idag. Jobbar han inte över är det dit han ska.. Typiskt att han ska ha en vit, snygg älskarinna. Hehe. Men det är bara att gilla läget.. Än så länge är det ju mig han sover med iaf. Något att vara glad över. Haha 

Men!

Så gjode han misstaget att ringa sin dam. Hehe.

Lite snälla ord i örat, lova goda middagen, ringla lite om lillfingret, filmmys lockande, och såklart lite snusk på de rätta ställerna. Japp han är påväg hem! :)

Så bra. Hehe

Kommentarer
Postat av: jh

ja vilken riktig man kan stå emot god mat ;)

ha det gott

2008-11-13 @ 16:57:29
Postat av: madde

lär mig, så att jag också kan få hem en karl ;)

2008-11-13 @ 17:25:48
URL: http://pyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0