Massa snoppar

Fy fan vad jag har haft det kul! Helt sjukt.

Var dock ganska lugnt i fredags känns det som? Inge skandaler, ingen tokfylla, inge bakis på lördag morgon.. Men det var ju absolut trevligt. Synd bara att det blev så splittrat under kvällen. I början när alla var på samma klubb, kolla första bandet var det jätte trevligt.. Men sen hamna alla lite varstans och man såg inte så många under kvällens lopp. Synd.

Men gårdagen festligheter slår nog kryssen men hästlängder. Störda människor detta är! Haha. Börja med morgon på båten.. Både jag och danne skulle inte dricka, vi mådde bra, lite sega bara. Skulle ta oss hem, bädda ner oss i soffan och kika på film. Mm, trodde vi ja. Birger Jarlsgatan, efterfest, slask, dimma it was. Så kul.

Kommer dit, ganska lugnt.. Tills både det ena och andra poppa fram ur folks byxor.. Haha. Sen hamna vi alla i bastun.. Varmt, trångt och trevligt.. :)

Sen att folk sprang runt och helt plötsligt drog ner brallorna, ollade folk lite varstans och inte var som alla andra är en annan femma.. Haha. En person som fick för sig att stå naken på den snötäckta balkongen mitt i city och flasha sig lite.. Bildbevis finns;) Tydligen fick någon mig att göra olagligheter inne på seven också. Man ska inte fresta en full Emelie med konstigheter. Haha.

Nä, riktigt kul kväll!

Kommentarer
Postat av: jh

jag vet precis hur det är..

när man är ute med sina tjejkompisar,och helt plötsligt drar dom ner brallorna och börjar snippa allt och alla.en gång så höll dom på att kväva en stackare när ena tjejen trädde musen över hela skallen på en som satt och drack öl på baren..;)

2008-11-23 @ 21:10:42
Postat av: Madde

HAHAHAHHAHAHAH

2008-11-24 @ 13:44:19
URL: http://pyr.blogg.se/
Postat av: Peter

Mina tjejkompisar övertallar mig alltid att strippa när jag är full och jag gör det varje gång med

2011-12-15 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0