Namnsdagsbarn

Igår skickade Madde mess angående Astas namnsdag idag.. Mm, full förståelse att hon har stenkoll (trots att det säkert bara var en slump hon märkte det ;) )

Men blev dock lite chockad när jag fick mess av Christian imorse... Din hund har fett med namnsdag idag.. Första gången i hela mitt liv tror jag en karl har påpekat en namnsdag! Oavsett VEM det är som har namnsdag... Cred till till Christian;) Fast o andra sidan är han den av mina vänner som skulle kunna göra det.. Så egentligen borde jag inte vara förvånad?:) (ja, han hörde det säkert på radio imorse men vilken kille skulle ödsla sin tid med att skicka ett mess till matte?:) )


Just det. Måste ju finna burkar till mina pepparkakor idag! Tror inte Dan äger nå sådant... Får nog typiskt handla något på vägen tror jag.. Å tanka är det typiskt också dags för.. Fan att jag var lat igår =P

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0