Pest eller kolera?

Fan vet verkligen inte alls hur jag ska göra! *rycker mitt hår*

Ska man verkligen ta bilen ut till ön imorgon? Vet hur den vägen brukar se ut.. Inte alls kul!

Men träningen lockar så hårt! Att missa DH lockar mindre hårt..
Måste ut och hämta kläder i förrådet innan torsdag kväll! Men ska å andra sidan ut till mormor på torsdag fm..
Combaten vill jag verkligen gå på! Men att åka hem så sent den vägen vill jag verkligen inte..
Saknar Malin massor! Men vet att jag kommer ångra mig så hårt när jag sitter i bergvägen ute på landet vägen..


Kommer förmodligen åka ut..
Kanske..
Lite..
Måste rådgöra med vederbörade först..
Fan.

Dagens sömnproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0