Stockning

Det börjar snart dra ihop sig till träning.. Oh börjar bli nervös..

Tränarn är iof skit schysst och trevligt.. Mer för passet man är nervös.. Box/kampsport.. Ah, kommer dö. Jag och Malin kommer stå där som fån.. Alla kan säkert alla movses.. Men men, ngngång ska vara den första :) Kanske några från boxen är där så man känner sig hemma;) Känns underbart att man nästan vet att mna kommer ha lika ont som efter boxen.. Haha. Blir garanterat lång strech efter!


Hoppas inte att det är mkt trafik.. Så svårt att veta vilken tid man måste åka. Är det ingen trafik/lugnt kommer jag komma as tidigt men om det är mycket trafik kommer jag inte hinna. Usch varför tränar jag på fel sida om stan för? Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0