Svår övertalad? Not

Jaha. Det där var en konstig shopping.. Men trevlig! Hade bara så ingen lust att handla. Vet inte alls vad som hände men bara tappa lusten totalt.. Förmodligen att jeansen inte passa alls, stora i benen och små i midjan.. Suck. Kanske därför? Aldrig kul att bli påmind om hur fet man är när man handlar.. Menmen.

Mimmi hitta iaf ett par jeans och en snyggis tshirt! Morr, fanns inte i min storlek... Morr. Haha

Och lilla damen fick en ny upsättning av leggings och linne som förmodligen kommer att behövas imorgon.. Haha. Sen hitta jag faktiskt ett par jeans. Men jag frångick mina bestämmelser jag hade. Fan. De satt SÅ snyggt längs benen.. Helt perfekta, så sköna, så mjuka, så slimmade längs benen.. Men AS stora i midjan? Kunde lätt ha fått plats en till av mig i dem.. Haha. Nä inte så farligt, men ordentligt för stora..

Men då tänkte fröken.. OM man har ett skärp fungerar det ju.. De är ju så fina på.. Klart det fungerar.. Det är halva priset på dem.. De kostar bara 200.. De är fina.. Japp de blev dom. Haha.

Men måste ju gå och ordna med ett skärp? Bara skönt att de inte sitter åt.. Haha. Tills jag använt de i 30 minuter och de hänger längst rumpan.. Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0