Trippel kalas?

Vas säger programmet idag då..?

Dusch, smink, påklädning....

Hum, måste till bromma och lämna lånelur samt laddare.. Var ju där igår och hämtade min telefon (äntligen!) så skulle jag lämna tillbaka lånetelefonen.. Helt inne i mitt egna.. Stolt över att jag fick med alla mina papper.. Så, just det.. Laddaren... Suck! Så det blir en vända dit idag igen...

Sen måste jag ut til djurö för att hämta en klänning... Och förmodligen tyresö också där en annan klänning hänger.. Måste ju ha lite o välja bland.. Hehe.

Mm, lite suschi till lunch då kanske? Mumma kardemumma! :)

Kvällen är fortfarande oklar.. Festligeheter på Patricia som jag gärna besöker, men vet inte vart karln står än.. Axa vill ut och ta ngn öl.. Mikko fyller år... Hum, det får bli som det blir helt enkelt...:)


Usch. Nä det är väl bara att hugga tag i schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0